Transparantierapport: omzet en gebruikers

2018, een nieuw jaar. Tijd om even op de voorbije twee jaar terug te blikken.

Dit is de omzet van de site:

De prijzen zijn incl. 21% BTW en zeggen niks over de gemaakte onkosten (servers, werkuren, transactiekosten,…).

Heel dapper dat je dit online zet. Veel gebruikers denken dat alles zomaar gratis kan. Met deze inkomsten verdien je je werk pas na 10 jaar terug.

En leuke, vlotlopende quizavond is wel wat euro’s waard vind ik.
Naambekendheid start uiteraard door deze ook in gelimiteerde versie gratis aan te bieden.

Ik ben er van overtuigd dat dit hét quiz platform kan worden. Maar er ontbreken nog een paar handy features. Ik zou vooral voor quick wins gaan. Origineel was dit slimste mens, maar er zijn héél veel quizen en vele zijn simpeler dan de slimste mens

• eigen rondes
  • gewone vragen met een punten-score (vaak met media gekoppeld)
  • deze worden gecorrigeerd in een pauze
  • quizmakers gebruiken nu powerpoint en schriftelijk verbetering met dan een rekenmachine voor de scores.

Een kleine aanpassing van dit platform kan elke parochiequiz vervangen. Met een auto begeleiding ipv powerpoint. Een ipad ipv vragenbriefjes en het deelnemers scherm voor media & scores.

Ook fysiche quizknop is mogelijk (er zijn knoppen via usb & bluetooth die als toetsen bord werken)

Zoals altijd : keep up the good work !

Dat is een leuke verwijzing, misschien moet ik dat als ideale doelgroep zien om verder het platform uit te bouwen. :slight_smile: