Titel youtube filmpjes

Beste,

Door copyright claims op youtube ben ik verplicht filmpjes te gebruiken van andere accounts. Op zich is dit geen probleem maar telkens als het betreffende filmpje wordt afgespeeld toont youtube gedurende enkele seconden de titel van het filmpje in het deelnemersscherm. Hierdoor worden soms trefwoorden weergegeven. Is er een manier om dit te vermijden?
Mvg
Jimmy

Ik zie dat Youtube ook deze policy heeft veranderd (vroeger werd de info nooit getoond, voor sep 2018):

The showinfo parameter, which indicates whether the player should display information like the video title and uploader before the video starts playing, is also being deprecated. Following the change, the channel avatar and video title will always display before playback begins, when playback is paused, and when playback ends. The avatar being displayed is new behavior that will be consistent across all embedded players.

Voorlopig probeer je best video’s te vinden die niet alles verraden in de titel. En eventueel je kernwoorden daarop afstemmen.

Ik kan jammer genoeg weinig doen. Misschien dat ik in 2019 zoek naar een andere video host (is een grote stap wel).

Ik vermijd het nu door altijd de filmpjes te downloaden en zelf op mijn account te zetten met een andere titel. Ik wilde gewoon eens checken of er een betere manier was. Bedankt!

Inderdaad een goeie oplossing :slight_smile:! Bedankt om deze te delen.