Bèta-testers gezocht voor v2!

Welkom, zie berichtje! :slight_smile:

Top!
Ja, ik weet niet meer wat er precies misgelopen is op oudejaar. Kwam erop neer dat we opnieuw moesten beginnen en dat de seconden een soepje waren :slight_smile:
Vandaar dat ik even wou polsen en of ik eventueel in aanloop van kerst zou kunnen helpen met testen.
Net als de voorbije 2j zullen we opnieuw een dag/week pasje nemen

Ik wil deze graag proberen !

Wil met plezier meehelpen testen! :slight_smile:

Ik zou ook graag willen testen :slight_smile:

Ik zou graag mee willen testen! Ik ben zelf ook een programmeur en een designer dus ik weet hoe het hoort te werken! Ik heb niet veel ervaring met de 1e versie maar snap zeker hoe het werkt!

Hey Roel,

Kort even feedback over de quiz van gisteren.

1. Minder bugs dan vorig jaar. Dus dat is mooi.
  2. De score op het deelnemersscherm bij de tussenstand was niet altijd correct terwijl het op quizmaster scherm wel juist stond. Wanneer je dan doorklikt stonden de punten dan wel goed.
  3. Youtube filmpje - bij klikt start- toonde de laatste seconden ipv begin van filmpje. Ik moest dan naar de deelnemers pc gaan om het daar opnieuw af te spelen.

Gebruik Safari als browser.
Kan ik beter chrome gebruiken mss?

Thanks, normaal zijn er geen al te grote bugs meer.

De klok van de quizmaster is de “waarheid” waarbij afwijkingen altijd worden gecorrigeerd bij het starten / stoppen. Ik ben aan het onderzoeken hoe ik klokken via het internet perfect kan synchroniseren (is niet zo makkelijk om internetvertragingen te meten). De beide schermen synchroniseren via internet waardoor je geen bluetooth- of andere netwerkverbindingen moet instellen die voor de meeste gebruikers te technisch is. Het nadeel is dat bij een internetvertraging je dus klokken kan hebben die niet goed sync zitten. Ik onderzoek verder en zit al op een eerste spoor om dit op te vangen.

Waarschijnlijk dat je youtube de positie waar je laatst hebt gestopt onthoudt en van daar verder afspeelt? Ook heeft Youtube zijn autoplay policy veranderd (niet langer mogelijk), zie ook deze thread.

Zolang je de laatste versie van Safari gebruikt zou alles goed moeten werken.

Bedankt voor de feedback.

@Jessenieuwenburg @jerobern @Nicolasvanhoorde

We hebben de beta even afgesloten en zijn nu volop bezig verdere verbeteringen aan het uitvoeren aan V2 op basis van alle testruns de voorbije weken. Van zodra we nieuwe personen zoeken geven we een seintje.

:pray: