Bèta-testers gezocht voor v2!

Als je nog testers zoekt: interesse! :slight_smile:

Welkom! Zie DM-bericht.

Beetje later , maar stuur maar door,…

Welkom Wim! Check je forumberichtjes voor enkele quizurls.

zou ook wel graag testen

Welkom Sam :wink:, zie DM.

Indien nog testers gezocht, heel graag! Ideale periode om er veel gebruik van te maken

Welkom Steven! Zie DM.

Ik ken kwis.app nog niet zo lang, maar heb toch al veel gespeeld de laatste weken en ik ga sowieso nog meer quizzen maken. Dus ik zou zeker heel graag willen meehelpen.

Zie inbox! Welkom :wink:

Ik zou het wel graag eens willen testen als dat kan.

ik wil ook wel tester zijn.
miss een beetje laat😅

Zie inbox! @Mauro.tonnelier

Bedankt voor de link.

Ik wil ook wel tester worden.
Ik geef les PAV in het BUSO onderwijs aan type 3 kinderen.
De leerlingen gebruiken het format om een quiz zelf te maken ter voorbereiding van een toets. Dit werkt super goed! Bedankt alleszins voor jullie initiatief.
Zelf gebruik ik de quiz ook wel eens om samen met vrienden te spelen.
Het is echter soms jammer als een filmpje niet afspeelt of een foto niet zichtbaar is.

Ik voeg je zo meteen toe David.

Leuk om te horen!

Normaal zouden alle youtube urls moeten werken bij de publieke quizzen. Indien je nog eens gebroken foto’s ziet, stuur dan gerust de url van de quiz naar mij (via forum of de chat op de site).

Mocht je nog testers zoeken, sign me up!

Dag Roel,
Ik ben ook al 2j al betalende gebruiker van DeSlimsteMens.nu (of hoe het nu ook mag heten)
Graag dit jaar opnieuw quiz plezier, maar moet eerlijk zijn en vorig jaar waren er op oudejaar problemen en sloeg het spel tilt :smile: Op kerstavond liep alles wel vlot;
Vermoedelijk te wijten aan overbelasting.
Gaat dit dit jaar opgelost zijn want ik betaal graag uiteraard maar niet opnieuw voor een niet 100% werkend product.
Als ik kan helpen om te testen : shoot ! janbaeten@telenet.be

Ik ben wel benieuwd naar v2!

Dag Jan,

Problemen zijn inderdaad nooit fijn als je wil spelen op zo een belangrijke familiebijeenkomsten.
Als je deze ondervindt meld je dit best zo snel mogelijk zodat ik een oplossing kan voorzien, ik reageer heel snel meestal. Over refunds omwille van technische problemen doe ik trouwens nooit moeilijk. Dat staat zelfs in de Algemene Voorwaarden.
Het systeem van de credits werd trouwens vervangen door “periodes”. Stel dat er iets grondig zou fout lopen dan kan je altijd snel een nieuwe quiz opstarten zonder een credit te verliezen (in 24u zoveel mogelijk spellen opstarten als je wil voor de prijs van 1 credit / 2,99 euro :wink: ).
Vorig jaar (en nu nog steeds) waren de servers voorzien op de feestdagendrukte en waren er geen opstoppingen (heb ik van dichtbij opgevolgd). Het probleem dat je ondervond zal normaliter iets anders geweest zijn, dus zeker melden de volgende keer (via de chat op de site of via dit forum of via hallo@kwis.app)!

Met vriendelijke groeten,
Roel