Bèta-testers gezocht voor v2!

Bèta… wat?

Voor de volledig nieuwe versie van Kwis.app ben ik op zoek naar bereidwillige testers. In ruil voor feedback en bug hunting krijg je exclusieve toegang tot het nieuwe quizformat :scream:!

Hoe?

Deelnemen kan door hieronder even snel te antwoorden (ervaring met de ‘oude’ versie is vereist en zal ik nagaan ahv je quizaccount).
Geselecteerden worden in een private forumgroep uitgenodigd waar je de nodige instructies krijgen om een spel op te starten, uitleg nieuwe rondes,… Daar zal ik jullie feedback en suggesties nauw opvolgen.

Tot snel!

Roel

Ik wil wel! superbenieuwd!

Geef maar door, we zullen eens testen !

Lijkt mij leuk om te testen!

Ik doe ook graag mee! Het schijnt overigens dat ik twee accounts heb. De ene voor het forum en een andere voor het spel.

Volgens mij deze onder het juiste account.

Graag. Ben benieuwd!

Inderdaad wat omslachtig dat inloggen via sociale media en inloggen via email/wachtwoord twee aparte accounts zijn. Ik hoop dit op te lossen in V2.

Ik ben nog even bezig met de instructies neer te schrijven en voeg jullie daarna toe! Bedankt alvast dat jullie willen testen! :ok_hand:
PS: meer testers welkom!

Ik wil ook wel meedoen, maar ook mijn echt account is anders dan het account waar ik hier mee stuur (ook zou ik graag willen weten wanneer dit is want ik kan niet meedoen als het de komende 2 weken zijn want dan heb ik jammer genoeg examens, daarna kan ik zeker wel!)

No worries, testen kan op eigen tempo :slight_smile:. Ik heb je toegevoegd aan de groep!
Succes met de examens :crossed_fingers:.

Ik wil ook wel de bèta versie testen.

Ik heb je toegevoegd en een berichtje gestuurd :wink:

Ik wil ook wel de nieuwe versie testen!

Welkom bij de groep!

I’m game :sunglasses:

Welcome! Heb je toegevoegd en de nodige urls verstuurd via een DM.

Ik wil ook gerust testen :slight_smile:

Ik heb je een berichtje gestuurd met enkele urls!