Aantal spelers verhogen?

Beste,
Ik vind die Quiz zeer fijn gemaakt en zou deze willen integreren in een computerles, maar ik zie dat het aantal spelers beperkt is, bestaat er bijvoorbeeld een mogelijkheid om dit uit te breiden naar 8 spelers?
Hopend op uw antwoord.

Alvast bedankt
Carl

Als je in groepen wil spelen is het beter om teams te vormen. In jouw geval bijvoorbeeld 4 teams van 2. Ik implementeer bewust geen kwissen voor 5 of meer omdat de quiz dan te langdradig wordt. telkens 5 fotorondes, filmpjes,… Kort en krachtig is leuker.

Beste,

We zijn van plan om deze Quizvorm te gebruiken op een kerstfeest waar ongeveer 60 man aanwezig zal zijn. We gaan groepen maken maar dat is niet mogelijk in 4 groepen. Bestaat er echt geen mogelijkheid om met meer spelers te spelen?
Alvast bedankt!

Groetjes

Dag Jannes,

Om het concept / format leuk te houden zijn te veel teams onhaalbaar. Maar, wat wel leuk kan zijn:
4 teams van 15 waarbij er een soort estafette is per ronde, iedereen binnen het team kiest welke ronde die wil spelen. Kandidaten die even niet moeten spelen kunnen dan supporteren = extra leuke interactie en spanning.

Bijvoorbeeld 4 teams van 15, team “The Terminators” kies deze opstelling:

Team The Terminators

• Ronde 1 door Luc, Sarah en Katleen
  • Ronde 2 door Jean, Matt en Els
  • Ronde 3 door Pol en Miet
  • Ronde 4 door Peter en Tom
  • Ronde 5 door Roger en Merel
  • Finale door Flip, Kim en Kiekeboe

Heb ik eens gedaan met 4 keer 7 man en was heel leuk!